پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

قابل توجه دانشجویان کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد:

نکات مهم در خصوص امتحانات نیمسال اول 1402-1401

ضمن تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع)، با آرزوی توفیق الهی برای دانشجویان عزیز، جهت برگزاری هرچه بهتر امتحانات پایان ترم نیمسال جاری توجه شما عزیزان را به نکات ذیل جلب می‌نماییم:

 

1- با توجه به ثبت شماره صندلی و تغییرات نهایی برنامه امتحانات، ضروری است کلیه دانشجویان از ساعت 14 روز دوشنبه 3 بهمن ماه، مجدداً کارت ورود به جلسه خود را دریافت و نسبت به کنترل تاریخ، ساعت و محل امتحانات خود اقدام نمایند.

 

برای ورود به جلسه امتحان، همراه داشتن کارت ورود به جلسه (گزارش 428 سامانه گلستان) و کارت دانشجویی معتبر الزامی است، در غیر اینصورت از ورود دانشجو به حوزه جلوگیری خواهد شد.

 

2- تأکید می‌شود نیم ساعت قبل از شروع  امتحان در حوزه امتحانی حضور یابید و پیش‌بینی لازم برای زمان، مسیر، وسیله ایاب و ذهاب و مشکلات احتمالی را نموده و به موقع از منزل خارج شوید.

 

3- همراه داشتن هرگونه وسایل اضافی از قبیل تلفن همراه، ساعت هوشمند، هندزفری، کتاب، جزوه، برگه یادداشت، کیف و ... ممنوع می‌باشد.

 

4- امضای لیست حضور و غیاب به معنای حضور در جلسه امتحان می‌باشد. دانشجو مکلف است حداقل 20 دقیقه در جلسه آزمون حضور داشته باشد و بدون امضای صورت جلسه حضور و غیاب، حوزه را ترک ننماید. در صورت عدم مراجعه رابط جهت اخذ امضا، مراتب سریعاً به مراقب حوزه اطلاع داده شود.

*تذکر مهم: عدم امضای لیست حضور و غیاب به منزله غیبت در امتحان می‌باشد و نمره صفر در کارنامه دانشجو ثبت می‌شود.

 

5- مطابق آیین نامه انضباطی دانشجویان در امور آموزشی، موارد زیر مصادیق تخلف بوده و متخلف محکوم به درج نمره 0.25 در کارنامه آموزشی می گردد:

- همراه داشتن تجهیزات ممنوعه، یادداشت، کف نویسی و موارد مشابه.

- صحبت با دیگران در زمان برگزاری آزمون

-  شرکت به جای شخص دیگر و فرستادن شخص دیگر به جای خود در جلسه امتحان

- جابجایی صندلی یا شماره صندلی

- هر عملی که منجر به ایجاد سر و صدا و برهم زدن نظم حوزه امتحانی گردد

 

با آروزی موفقیت و پیروزی شما در تمامی مراحل زندگی


نظرات کاربران