پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری هشتمین جلسه تازه های هفته

صبح روز دوشنبه 11 آذر 98، هشتمین جلسه تازه های هفته پردیس شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، به نقل از کارشناسی پژوهش و فناوری پردیس شهید بهشتی، در این جلسه که به معرفی کتاب «اصول و فلسفه تربیت بدنی با تأکید بر رویکردهای نوین» اختصاص داشت، دکتر محمد علایی مؤلف این کتاب به سخنرانی پرداخت.

دکتر علایی با اشاره به انگیزه های تألیف کتاب مذکور گفت: ضرورت داشتن باور فلسفی درباره زندگی، تربیت بدنی و ورزش و نقش آن در تعالی متخصصان و مربیان عاملی بود که مرا به نگارش این کتاب ترغیب کرد.

وی سپس به معرفی اجمالی کتاب پرداخت و گفت: کتاب «اصول و فلسفه تربیت بدنی با تأکید بر رویکردهای نوین» با واکاوی دقیق دیدگاه های فلسفی گوناگون از ایدهآلیسم افلاطونی گرفته تا سنت های فلسفی جدید، نظریه های فلسفی را مورد بررسی قرار داده است.

مدرس دانشگاه فرهنگیان ابراز امیدواری کرد که کتاب تألیفی اش بتواند اهداف تربیتی، برنامه درسی، و روش های تربیتی را با تأکید بر پرورش جسم و جان و با توجه به ادله «وجودشناختی، معرفت شناختی و ارزش شناختی» برای دست اندرکاران نظام آموزش و پرورش کشور ترسیم نماید.

در پایان این جلسه با اعطای لوح تقدیر از دکتر محمدعلایی در جمع معاونان، مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است این جلسه به همت کارشناسی پژوهش و فناوری پردیس شهید بهشتی برگزار گردید.


نظرات کاربران