پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه گروه آموزشی علوم پایه (شیمی و زیست شناسی)

روز دوشنبه 4 آذر 98، جلسه گروه آموزشی علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دراین جلسه، دکتر حسن باقری، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس شهید بهشتی، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد گروه آموزشی علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) از اعضای این گروه قدردانی کرد و نتایج حاصل از فعالیت های این گروه را در اثر فعالیت های هدفمند و سیستماتیک دانست.

دتر باقری ادامه داد: با توجه به اهداف و مأموریت های دانشگاه فرهنگیان انتظار می رود فعالیت های گروه های آموزشی با تأکید بیشتر بر زمینه PCK  ادامه پیدا کند.

وی از استادان گروه آموزشی علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) خواست با هدف تقویت بنیه علمی خود در زمینه PCK در دوره های بالندگی، که به همین منظور توسط دانشگاه برگزار می شود، شرکت فعال و مستمر داشته باشند.

در ادامه این جلسه، دکتر حمیدرضا وطن پور، مدیر گروه آموزشی علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) گزارش مختصری از فعالیت های این گروه در چندماهه اخیر ارائه داد.

دکتر وطن پور، اجرای دوره بالندگی هشت ساعته طراحی آموزشی و درسی در علوم پایه، برگزاری سلسله نشست های تخصصی هفتگی در روزهای دوشنبه هر هفته و برگزاری سمینارهای آموزشی در راستای PCK را از جمله برنامه های انجام شده توسط این گروه عنوان کرد.

در ادامه این جلسه اعضای گروه علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) به بحث و تبادل نظر در رابطه با مسائل مختلف گروه پرداختند و در نهایت پس از بررسی موارد مطروحه، تصمیمات لازم اتخاذ شد.


نظرات کاربران