پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی:

باید تمام فعالیت های دانشگاه، بررسی، کنترل و سرآوری شود

عصر روز یکشنبه 7 مهر 98، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی در اولین جلسه شورای پردیس شهید بهشتی در سال تحصیلی 99-98 گفت: باید تمام فعالیت های دانشگاه، لحظه به لحظه بررسی، کنترل و سرآوری شود.

به گزارش روابط عمومی، رمضان نیری با بیان این که "ما هم می توانیم در کف وظایف کار کنیم و هم این امکان را داریم که در سطح بسیار بالا فعالیت نماییم"، گفت: باید تلاش کنیم با تعریف کارگروه های ویژه، مأموریت ها و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

نیری ادامه داد: لازم است در مورد تمام کارها، فعالیت ها و مناسبت ها پیش بینی های لازم صورت پذیرد، به گونه ای که زمینه تدوین پیشاپیش آرشیوهای بخش های مختلف فراهم گردد.

وی با تأکید بر این که "تبلیغات محیطی در شکل بخشیدن به حال و هوای دانشگاه بسیار اهمیت دارد"، گفت: تک تک بنرها، پوسترها و نمادهای موجود در پردیس منجر به ایجاد سازه های شناختی می شود و سرجمع این سازه های شناختی تبدیل به یک دریافت و برداشت می گردد.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی بر اهمیت نظم و انضباط اداری تأکید کرد و از اعضای شورای پردیس خواست در جلسات این شورا تحلیل شرایط بخش های مربوط به خود را ارائه دهند.

در این جلسه همچنین دکتر سیدجمال وزیری محبوب، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی در سخنان کوتاهی به مواردی همچون لزوم پاسخگویی دقیق و به هنگام به مکاتبات اداری، رعایت آیین نگارش در مکاتبات، حرکت به سمت مقایسه ای کردن در گزارش نویسی و مستندسازی فعالیت ها و رعایت سلسله مراتب اداری اشاره کرد.

علی یزدی، کارشناس مسئول فرهنگی اجتماعی پردیس شهید بهشتی مشهد نیز در این جلسه با تشریح فعالیت های فوق برنامه پردیس شهید بهشتی در سال تحصیلی جدید گفت: در بخش هنری فعالیت های انفرادی مانند آموزش خوشنویسی، آموزش نرم افزار فتوشاپ و آموزش طراحی، و فعالیت های گروهی شامل تئاتر و سرود اجرا خواهد شد. وی افزود: در بخش قرآن و عترت نیز در رشته های روخوانی، قرائت و حفظ قرآن کریم و تواشیح دوره های آموزشی برای دانشجویان برگزار می گردد.  

در ادامه جلسه، هر یک از حاضران به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در ارتباط با موارد مندرج در دستور کار جلسه پرداختند و در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اخذ و تصویب شد. از جمله مصوبات جلسه می توان به حضور دبیران تشکل ها، کانون ها و انجمن های دانشجویی در شورای پردیس جهت ارائه طرح ها و برنامه های خود اشاره کرد.


نظرات کاربران