پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد:

برگزاری جلسه دفاع نخستین پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

جلسه دفاع نخستین پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

عصر دیروز، شنبه 23 شهریور 98، جلسه دفاع نخستین پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: همیشه کارهای اول علیرغم کاستی هایی که ممکن است داشته باشند، جدی تر گرفته می شوند.

سیدکمال الدین حسینی، با اشاره به برخی حساسیت هایی که دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف نسبت به کار یکدیگر دارند، گفت: امروز همه نگاه ها به این است که ببینند خروجی کارهای پژوهشی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه چگونه است.

وی ادامه داد: آینده دانشگاه را شما دانشجویان تحصیلات تکمیلی رقم می زنید بنابراین تلاش کنید برنامه های علمی خود را با جدیت پیش ببرید و با چاپ مقالاتتان در مجلات معتبر علمی پژوهشی در ایجاد آینده ای بهتر برای دانشگاه مؤثر باشید.

در ادامه این جلسه دکتر محمد ابراهیمی دباغ، مدیر گروه ریاضی و فیزیک و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به این که در این جلسه، اولین دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه انجام می شود آن را نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه فرهنگیان دانست.

وی اظهار امیدواری کرد: این امر فتح باب و عنایتی از سوی پروردگار باشد تا تلاش های مسئولان دانشگاه در جهت گسترش فعالیت های علمی در زمینه تحصیلات تکمیلی با شور ونشاط بیشتری ادامه پیدا کند.

دکتر حمیدرضا وطن پور، مدیر گروه زیست شناسی و شیمی دانشگاه نیز با بیان این که اثرات بزرگ تلاش های تأثیرگذار در زمان مشخص می شود، از دکتر ابراهیمی دباغ برای کوشش هایش جهت راه اندازی دوره کارشناسی ارشد فیزیک قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه، زهرا صانعی دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش فیزیک پردیس شهید بهشتی مشهد، به دفاع از پایان نامه خود به عنوان اولین پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی پرداخت.  


نظرات کاربران