پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد:
جلسه کمیته استقبال از مهر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

صبح امروز، شنبه 12 مرداد 98، با حضور دکتر علیرضا کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش جلسه کمیته استقبال از مهر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با بیان این که حدود 70 درصد از عملیات احداث سرای دانشجویی کوثر پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد به انجام رسیده است، درخواست کرد با توجه به پذیرش بیش از 1000 دانشجو در مهرماه امسال، مرکز آموزشی شهید کامیاب مشهد به پردیس شهید هاشمی نژاد اختصاص یابد.

رمضان نیری در این جلسه همچنین اعلام کرد: در سال تحصیلی پیش رو، بیش از 85 درصد پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، دانشجوی بومی همین استان هستند.

دکتر علیرضا کاظمی، معاون وزارت آموزش و پرورش و عضو هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های این دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفت: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی همواره پایگاه بسیار خوب و مهمی برای میزبانی و برگزاری بسیاری از برنامه های کشوری و استانی بوده است، از این رو همکاری ها و زحمات مدیران و کارکنان این دانشگاه از این جهت نیز قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

در پایان این جلسه لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی به دکترعلیرضا کاظمی، عضو هیأت علمی و هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان اعطاء شد.

پس از این جلسه دکتر علیرضا کاظمی با حضور بر مزار دو شهید گمنام مدفون در صحن پردیس شهید بهشتی مشهد یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به مقام والای آنان ادای احترام کرد.


نظرات کاربران