پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

پایان رقابت های آوایی مسابقات قرآنی بیست و نهمین جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشجومعلمان سراسر کشور

رقابت های آوایی مسابقات قرآنی بیست و نهمین جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشجومعلمان سراسر کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی، در آیین اختتامیه این رقابت ها که صبح امروز، دوشنبه 17 تیر 98، در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در بخش خواهران، در رشته حفظ یک جز فاطمه زادفلاح از گیلان، در رشته حفظ ده جزء فاطمه سادات سجادی پور از خراسان رضوی ، در رشته حفظ 20 جزء فرزانه دهقانی زاده از هرمزگان و در رشته حفظ کل قرآن کریم فاطمه قلی زاده از استان تهران به عنوان نفرات اول معرفی شدند.

همچنین مطهره زارع از استان یزد و منیره ثابتی نیا از استان فارس به ترتیب موفق به کسب مقام اول رشته های تحقیق و ترتیل گردیدند.

در بخش برادران نیز  در رشته حفظ یک جزء جواد زنده دل و در حفظ ده جزء مصطفی ده مرد نژاد از خراسان رضوی، در حفظ پنج جزء ابراهیم حیدری از خوزستان، در حفظ 20 جزء یوسف رحیمی از گیلان و در حفظ کل قرآن مهدی قاسمی از استان قم به رتبه اول دست یافتند.

همچنین امید سیفوری از استان مرکزی در رشته دعا و مناجات خوانی، رضا شیخ از استان اصفهان در رشته تحقیق، و محمد اسدی و علی حزبیان هر دو از خوزستان به ترتیب در رشته اذان و ترتیل به عنوان نفرات اول معرفی گردیدند.

در رشته تواشیح نیز گروه تواشیح برادران استان اردبیل به مقام اول دست یافت.

فهرست کامل برگزیدگان بخش آوایی مسابقات قرآنی بیست و ننهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانشجومعلمان سراسر کشور در بخش فایل های ضمیمه همین خبر بارگذاری شده است و علاقمندان می توانند نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.


نظرات کاربران