پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه کارگروه تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

صبح دیروز، سه شنبه یازدهم تیر 98، جلسه کارگروه تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با شرکت کارشناسان و رابطان ورزشی مراکز و پردیس های این دانشگاه در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با تقدیر از فعالان حوزه ورزش و تربیت بدنی گفت: جلسات حوزه ورزش و تربیت بدنی همواره به شکلی پرنشاط و پویا برگزار شده است.

رمضان نیری با اشاره به اهمیت مسابقات ورزشی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان از حضور دانشجویان ورزشکار در مسابقات و رویدادهای ورزشی استقبال می کند.

وی با بیان این که هدف از انجام فعالیت های ورزشی، حفظ سلامت دانشجویان است بر لزوم استفاده از ظرفیت همه واحدها و مراکز دانشگاهی استان برای شرکت در مسابقات و رویدادهای ورزشی تأکید کرد.

در این جلسه، دکتر فریبرز رمضانی، مدیر گروه آموزشی تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیز اظهار داشت: انضباط تیمی و برگزاری اردوهای منظم ورزشی موجب نتیجه گیری بهتر در مسابقات خواهد شد.

وی همچنین بر اهمیت استفاده از خرد جمعی برای تصمیم گیری در خصوص آماده سازی تیم های ورزشی تأکید کرد.

در ادامه این جلسه کارشناسان و رابطان ورزشی شرکت کننده در خصوص موضوعات دستور جلسه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. از جمله مواردی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت می توان به چگونگی برگزاری اردوهای ورزشی دانشجویان جهت اعزام به المپیاد کشوری در تابستان و نحوه تدوین برنامه عملیاتی سال تحصیلی 99-98 در حوزه ورزش و تربیت بدنی اشاره کرد.

در این جلسه همچنین فهرست ملزومات و تجهیزات ورزشی مورد نیاز واحدهای آموزشی استان برای سال تحصیلی آینده از کارشناسان و رابطان مراکز دریافت شد.

گفتنی است این جلسه توسط حوزه معاونت امور دانشجویی و توسعه منابع مدیریت امور پردیس های استان برگزار گردید.


نظرات کاربران