پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی:
طرح گام های عاشقی در بردارنده خیر چندجانبه برای دانشجومعلمان است

صبح امروز مراسم تقدیر از دانشجومعلمان شرکت کننده در طرح گام های عاشقی سال 1397 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران این طرح گفت: دانشجومعلمان شرکت کننده در این طرح کاملاً اعتقادی با این مسأله برخورد کرده اند.

رمضان نیری با بیان این که دانشجومعلمان شرکت کننده در گام های عاشقی احساس خوبی از خدمت در این طرح دارند، اظهار داشت: وقتی کسی کاری را با اعتقاد انجام می دهد، قدردانی انسان ها برای او اهمیت زیادی ندارد.

وی ادامه داد: طرح گام های عاشقی در بردارنده خیر چندجانبه است و باعث می شود موقعیت های ناب تربیتی برای دانشجومعلمان، مدیران مدارس و معلمان ایجاد گردد.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با بیان این که دانشجومعلمان شرکت کننده در طرح گام های عاشقی دارای ویژگی های شخصیتی خاص هستند، اظهار داشت: این دانشجویان که دارای پایه وجودی ارزشمندی هستند با شرکت در این طرح موجب رشد خود گردیدند.

در ادامه این مراسم، معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با اشاره به شرکت دانشجومعلمان در طرح گام های عاشقی گفت: وقتی کسی در انجام کاری مشارکت می کند باید هم به نیاز خود و هم به نیاز خدمت گیرنده توجه کند.

حسین شادکام افزود: اگر کسی احساس کند که به شرکت در این طرح نیاز دارد، آنگاه هرچه خدمت گیرنده کمتر از او قدردانی کند، لذت بیشتری می برد.

شادکام ادامه داد: همه باید تلاش کنند سهم خود را در فعالیت هایی مانند طرح گام های عاشقی ادا کنند.

معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با این که: "توفیق امری است که تصادفی به دست نمی آید و محاسبات دقیقی بر آن حاکم است"، بیان کرد: در برخی از فعالیت ها، از جمله شرکت در طرح گام های عاشقی، توفیق نقش اساسی در رسیدن به دستاوردها دارد.

در ابتدای این جلسه، حسین محمدزاده، مسئول روابط عمومی مدیریت امور پردیس های خراسان رضوی در گزارش کوتاهی اعلام کرد در سال گذشته 61 نفر از دانشجومعلمان برادر پردیس شهید بهشتی با حضور در مدرسه خیرساز اعطایی در طرح گام های عاشقی شرکت کرده اند.

وی افزود: از دانشجومعلمان خواهر پردیس شهید هاشمی نژاد نیز، 60 نفر در مدرسه ارض اقدس حضور یافتند و در قالب طرح گام های عاشقی به خدمت به زائران امام رضا(ع) پرداختند.

در پایان این مراسم از 14 تن از مسئولان کارگروه های دانشجویی طرح گام های عاشقی سال 1397 تقدیر گردید.

گفتنی است طرح گام های عاشقی، هر ساله به منظور میزبانی از زائران پیاده حرم مطهر رضوی و خدمت رسانی به آنان در دهه آخر صفر اجرا می شود.


نظرات کاربران