پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

صبح  روز دوشنبه 20 خرداد 98، جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، در مرکز آموزش عالی ثامن الحجج(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با تقدیر از زحمات مدیران گروه های آموزشی گفت: به فضل الهی در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان استان در بسیاری از حوزه ها، از جمله در حوزه آموزش، جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد که این امر با زحمات معاونان آموزشی و مدیران و کارشناسان گروه ها محقق شده است.

وی با بیان این که فعالیت های آموزشی دانشگاه به سمت انسجام و نظام مندی پیش می رود، اظهار داشت: این که می بینیم در هفته شانزدهم نیمسال تحصیلی کلاس ها به شکل منظم برگزار می شود یکی از نشانه های درستی این مطلب است.

پس از سخنان مدیر دانشگاه فرهنگیان استان، عباس قاسمیان، مدرس گروه آموزشی علوم تربیتی، به عنوان معاون این گروه معرفی شد و مآموریت وی تمرکز بر فعالیت های گروه علوم تربیتی در مراکز آموزش عالی نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه عنوان گردید.

در ادامه، تحلیلی از وضعیت غیبت دانشجویان در کلاس های درس ارائه شد. سپس مدیران گروه های آموزشی به بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات دستور کار جلسه پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اخذ و تصویب شد.

از جمله مصوبات این جلسه می توان به حضور مدیران گروه های آموزشی در ایام انتخاب واحد و تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری مناسب امتحانات پایان نیم سال دوم سال تحصیلی جاری اشاره کرد.   


نظرات کاربران