پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری آیین معارفه کارشناسان جدید پردیس شهید بهشتی مشهد

عصر امروز، یکشنبه 19 خرداد 98، در جلسه شورای پردیس شهید بهشتی آیین معارفه کارشناسان جدید حوزه های مختلف پردیس شهید بهشتی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی در ابتدای این آیین، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی اظهار داشت: تغییر و تحولات به پویایی هر مجموعه ای کمک می کند.

دکتر جمال وزیری محبوب افزود: تلاش شده انتصاب کارشناسان جدید در جهت ارتقاء بهره وری و استفاده بهینه از توانمندی همکاران باشد.

وی با بیان این که سال 98، به عنوان سال برنامه ریزی در دانشگاه فرهنگیان استان تعیین شده است، گفت: لازم است همکاران هر یک ازحوزه ها در زمان مقرر، برنامه عملیاتی خود را برای سال تحصیلی 99-98 ارائه نماید.

حضور در همه برنامه های دانشگاه، پاسخ به موقع به مکاتبات اداری، حضور به موقع در محل کار، مستندسازی فعالیت ها، انجام گزارش های مقایسه ای از فعالیت های انجام شده نسبت به سال گذشته و تهیه و نگهداری آرشیو و بایگانی مناسب از دیگر مواردی بود که دکتر وزیری در سخنان خود به آن اشاره کرد.

پس از سخنان دکتر وزیری مراسم معارفه مسئولان و کارشناسان جدید پردیس شهید بهشتی انجام شد.

در این مراسم غلامرضا باوجدان به عنوان مسئول امور شاهد و ایثارگران و علیرضا صفرنژاد با حفظ سمت به عنوان مسئول تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان استان معرفی شدند.

همچنین مسلم بابایی به عنوان کارشناس طرح و برنامه، رامین لالویی به عنوان حسابدار و جمعدار اموال، امیررضا پرنگ با حفظ سمت به عنوان مدیر داخلی و حمید آزموده به عنوان کارشناس جدید دبیرخانه پردیس شهید بهشتی معرفی گردیدند.


نظرات کاربران