پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه گروه آموزشی الهیات و معارف اسلامی

صبح امروز، شنبه 18 خرداد 98، جلسه هماهنگی و هم اندیشی استادان گروه آموزشی الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، در سالن کنفرانس کوثر پردیس شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پردیس شهید بهشتی، در این جلسه معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، با بیان این که وقتی مسئولیت ها و اختیارات انسان افزایش می یابد به همان میزان وظیفه او نیز سنگین تر می شود، گفت: هم اکنون حدود  35 واحد از دروس دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان به دروس معارف و تربیت اسلامی اختصاص دارد و این وظیفه استادان این گروه را بیشتر می کند.

سیدکمال الدین حسینی ادامه داد: این امر که حدود یک چهارم از دروس رشته های مختلف دانشگاه به گروه معارف اسلامی مربوط می شود، به مثابه یک شمشیر دولب برای این گروه است که  می تواند هم فرصت به شمار آید و هم چالشی برای استادان گروه باشد زیرا نقش و تأثیرگذاری آنان را در تربیت معلمان آینده کشور بسیار پررنگ می کند و به سنگین تر شدن وظیفه و مسئولیت آنان می انجامد.

وی از استادان گروه آموزشی الهیات و معارف اسلامی خواست ضمن هم اندیشی و تقسیم کار با یکدیگر، به گونه ای عمل کنند که حتی الامکان از موازی کاری و تکرار مطالب در دروس مختلف جلوگیری نمایند.

حسینی با اشاره به موضوع جلسه، که تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای اخذ مجوز دوره کارشناسی ارشد معارف اسلامی بود، گفت: باید در این راه به ضوابط و مقررات بسیار توجه داشته باشیم و تحولات را هوشمندان رصد کنیم تا بتوانیم شاخص هایی را که برای اخذ مجوز دوره کارشناسی ارشد الهیات اهمیت دارد، تأمین نماییم.

در ادامه این جلسه بحث و گفتگو درباره موضوعات دستور کار جلسه انجام شد و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


نظرات کاربران