پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

درخشش دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی در مسابقات استانی مسابقات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان

نتایج مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی پردیس شهید بهشتی، کارشناس مسئول فرهنگی و اجتماعی پردیس شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: در رشته های کتبی دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی با کسب 5 رتبه اول، 6 رتبه دوم و 2 رتبه سوم خوش درخشیدند.

علی یزدی با تشریح توفیقات دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی در رشته های کتبی مسابقات قرآنی اعلام کرد: در رشته آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، امیر محمد کدخدا؛ در رشته احکام احمد رضا جمع آور؛ در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، امیر رزقی؛ در رشته سبک زندگی ایرانی اسلامی، محمد رهنما و در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، سجاد رضوانی از پردیس شهید بهشتی به رتبه اول دست یافتند.

یزدی افزود: در رشته های قرآنی نیز دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی، در 8 رشته از 9 رشته رقابت ها به عنوان نخست دست یافتند و 2 عنوان دومی و سه عنوان سومی نیز کسب کردند. وی توضیح داد: در این بخش محمدامین مجیب، محمدحسین جوکار، موسی الرضا رمضانی مقدم، یاسین قربانی، رضا جعفری و محمد برزگر نیا، همگی از پردیس شهید بهشتی مشهد به ترتیب در رشته های  قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء قرآن، حفظ ده جزء قرآن، حفظ بیست جزء قرآن، حفظ کل قرآن و اذان رتبه نخست را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در رشته حفظ 5 جزء کریم محسن محمدی دخت و محمد مهدی سالارزهی، هر دو از پردیس شهید بهشتی به طور مشترک به رتبه اول دست یافتند.

کارشناس مسئول پردیس شهید بهشتی با بیان دیگر توفیقات دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی گفت: در شعر، احسان محسنی اصل؛ در آیین سخنوری، امیرحسنی رضانژاد؛ در داستان نویسی، علی رمضانی؛ در نقاشی، امیراسماعیل زرقی و در ساخت فیلم کوتاه، سجاد پناهنده، همگی از پردیس شهید بهشتی موفق به کسب مقام اول شدند.

وی با ذکر این که در رشته های پژوهشی و نرم افزار کلیه رتبه های اول استانی به دانشجویان پردیس شهید بهشتی رسید، اعلام کرد: در این رشته ها حسین مهرانفر، امین توحیدی ثانی، علی حیدری، مهدی براتی و امیر شکیبا به ترتیب در رشته های نرم افزار، اپلیکیشن و ربات، مقاله نویسی، تلخیص کتاب و کانال های مجازی قرآنی اول شدند.

ضمناً فایل کامل نتایج مرحله استانی در قسمت فایل های ضمیمه همین خبر بارگذاری شده است و علاقمندان می توانند نسبت به دانلود و مطالعه آن اقدام نمایند.


نظرات کاربران