پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

دیدار صمیمی مدیر و معاون دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با دانشجویان پردیس شهید بهشتی

عصر دیروز، سه شنبه 24  اردیبهشت 98، مدیر و معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در جمع دانشجویان پردیس شهید بهشتی حضور یافتند و با پرسش ها و دغدغه های آنان پاسخ گفتند.

به گزارش روابط عمومی در این دیدار صمیمی، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به برخی مشکلات مالی و اقتصادی موجود گفت: طبیعی است که تمام والدین کوشش می کنند بهترین امکانات را برای فرزندان خود فراهم آورند اما در برخی موارد ممکن است این امر میسر نشود، و این امر برای ما به عنوان مسئولان دانشگاه فرهنگیان نیز صدق می کند.

رمضان نیری با بیان این که هر فردی ممکن است دو تابلوی مختلف از وضع موجود در ذهن خود ترسیم کند، اظهار داشت: یک تابلو، نمایش دهنده داشته ها و زیبایی ها و تابلوی دیگر نمایانگر زشتی ها و کاستی ها است و چه خوب است که توجه بیشتر، به تابلوی داشته ها و زیبایی ها باشد.

نیری با اشاره به این که مسئولان دانشگاه می توانند روابط خود با دانشجویان را به سه  گونه مختلف تنظیم نمایند، بیان کرد: روابط می توانند به شیوه آسیبی و تشنجی یا به روش رابطه قانونمند یا به شکل رابطه ایمن باشد و ما در دانشگاه برقراری رابطه ایمن با دانشجویان را ترجیح می دهیم.

در ادامه این جلسه، برخی دانشجویان به بیان مشکلات و دغدغه های خود در رابطه با مسائل رفاهی، آموزشی، فرهنگی و صنفی خود پرداختند و مدیر و معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی پاسخ های لازم را بیان کردند.


نظرات کاربران