پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

معاون توسعه منابع وامور دانشجویی پردیس شهید بهشتی:
شورای صنفی دانشجویی بازوی فکری و مشورتی مدیران دانشگاه است

صبح امروز، جلسه هماهنگی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویی پردیس شهید بهشتی، پیش از شروع تبلیغات رسمی این انتخابات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی با بیان این که  اولین گام اعضای شورای صنفی باید تقویت خودکنترلی آنان باشد، گفت: نمی شود فقط به تبلیغات بپردازید و عمل نکنید، بلکه باید سعی کنید که خودتان پیش از همه عامل باشید.

دکتر سیدجمال وزیری محبوب، با ذکر این که: "ما یک کشور پر سند هستیم و در زمینه های مختلف بهترین اسناد بالادستی را در دنیا داریم"، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: تأکید این بیانیه بر رونق دادن و عمل کردن به اسناد است و ما هم باید به این امر توجه داشته باشیم.

دکتر وزیری از نامزدهای شورای صنفی دانشجویی خواست در صورت راه یافتن به این شورا دیگران را بر خود مقدم بدارند، بدین معنا که از مافع خود بگذرند تا منافع دیگران تأمین شود.

وی تأکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم که نمونه عینی و عملی یک ایرانی مسلمان و موفق باشیم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی، خودتوسعه گری را ویژگی مهم دیگری دانست که اعضای شورای صنفی باید به ان توجه داشته باشند و اظهار داشت: هر کسی باید به ارتقاء خود و جامعه اش کمک کند.

وی ادامه داد: شما باید تلاش کنید در هر مسئولیتی که بر عهده می گیرید، حضور مؤثری در ارتقاء برنامه های دانشگاه داشته باشید.

دکتر وزیری با بیان این که شورای صنفی دانشجویی نباید تنها به مسائل رفاهی و خوابگاهی توجه داشته باشد، گفت: مهمترین رسالت شما، امور علمی و پژوهشی است و مطالبات شما باید در راستای امور علمی، آموزشی، پژوهشی و مهارت آموزی باشد.

وی از نامزدهای انتخابات شورای صنفی خواست با شناخت حیطه وظایف و اختیارت این شورا در تبلیغات خود، وعده هایی ندهند که نتوانند به آن عمل نمایند.

دکتر وزیری ادامه داد: شورای صنفی دانشجویی بازوی فکری و مشورتی مدیران دانشگاه و جایگاه خوبی برای تمرین نقش های مدیریتی توسط دانشجویان است.

در ادامه این جلسه، سیدامیر علیپور مسئول حراست پردیس شهید بهشتی اظهار داشت: دو هدف مهم دانشگها فرهنگیان برای ارتقاء دانشجویان خودافزایی و هم افزایی است.

وی ادامه داد: مجموعه حراست از جمله بخش هایی است که بیشترین تعامل را با همه تشکل ها داشته است.

علیپور افزود: حراست در پی یافتن ضعف های افراد نیست بلکه به دنبال  شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانشجویان است.

مجید فولادی، کارشناس مسئول امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی نیز با بیان این که بسیاری از داوطلبان شورای صنفی ورودی سال 97 هستند این امر را برای آینده پردیس امیدبخش دانست

علیرضا صفرنژاد، کارشناس تربیت بدنی و امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی نیز در این جلسه با اشاره به ساختار شورای صنفی دانشجویی بیان کرد: در انتخابات شورای صنفی 10 نفر انتخاب خواهند شد که از این تعداد 7 نفر عضو اصلی و 3 نفر علی البدل خواهند بود.

وی با بیان این که تمامی اعضای شورای صنفی دبیر شورا هستند، تصریح کرد: کسی که رسماً به عنوان دبیر معرفی می گردد، در واقع هماهنگ کننده و سخنگوی شورا است.


نظرات کاربران