پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی در جمع نمایندگان آموزشی دانشجویان:
ایفای نقش، موجب رشد انسان و ایجاد ظرفیت های اجتماعی در فرد می شود

عصر امروز، دوشنبه 9 اردیبهشت 98، همزمان با دهه سرآمدی آموزش، جلسه مشترک نمایندگان آموزشی دانشجویان پردیس شهید بهشتی و مسئولان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت دهه سرآمدی آموزش و رور معلم، بر نقش آفرینی دانشجویان تأکید کرد و گفت: نقش آفرینی یکی از ویژگی های هر انسان موفق است که هم به لحاظ کیفی و هم از نظر کمی موجب رشد فرد می شود.

وی افزود: ایجاد نقش موجب ایجاد سازه های شناختی در انسان می شود و ظرفیت های اجتماعی افراد را افزایش می دهد.

نیری با بیان این که نقش نمایندگان آموزشی کلاس ها بسیار مهم و جدی است، از آنان برای برقراری ارتباط بهتر با دانشجویان تقدیر کرد.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، با اشاره به برخی دغدغه های دانشجویان گفت: وظیفه مسئولان این است که سخنان دانشجویان را با تمام وجود بشنوند و بخش هایی را که ممکن است سریع انجام دهند.

وی ادامه داد: در مواردی که انجام خواست های دانشجویان به دلایل مختلف امکان پذیر نیست نیز باید علت عدم انجام آن برای دانشجویان توضیح داده شود و تبیین گردد.

پیش از سخنان مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، سیدکمال الدین حسینی، معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پردیس شهید بهشتی در سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان آموزشی کلاس ها گفت: با همکاری نمایندگان آموزشی دانشجویان شاهد شکل گرفتن اتفاقات خوبی در حوزه آموزش پردیس شهید بهشتی بودیم که از آن جمله می توان به کاهش مشکلات ثبت نامی  و پرونده ای دانشجویان و بهتر شدن روند انتخاب واحد اشاره کرد.

وی افزود باید تلاش کنیم در حوزه آموزش بیش از پیش شاهد تلفیق آموزش با مهارت، مشارکت دانشجویان در کلاس درس و ارتقاء سطح روابط استاد و دانشجو باشیم.

حسینی با اعلام این که امسال در پردیس شهید بهشتی ترم تابستانی نخواهیم داشت، گفت برای افزایش سطح دانش و مهارت دانشجویان در زمینه مکاتبات اداری به زودی دوره آموزشی ای با این هدف برگزار خواهد شد.

در این جلسه چند تن از نمایندگان دانشجویی به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که از آن جمله می توان به مواردی در رابطه با سلف سرویس، انتخاب واحد دروس، امکانات فناوری اطلاعات، کارورزی، روابط عمومی، نحوه تدریس درس زبان تخصصی و ... اشاره کرد.


نظرات کاربران