پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

کسب رتبه برتر توسط دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در نمایشگاه استانی هفتة پژوهش و فناوری

دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی براساس مصوبة کمیتة علمی ستاد گرامی داشت هفتة پژوهش و فناوری، موفق به کسب رتبة برتر استان شد.

به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا حافظیان، مدیر امور پژوهشی و برنامه ریزی مدیریت امور پردیس های خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: برگزاری 12 پنل و کارگاه علمی تخصصی و پژوهش محور ، رونمایی از اپلیکشن روابط عمومی و رونمایی از اپلیکشن پرواز آسمانی دانشجو معلم واحد آموزشی علامه طباطبایی سبزوار از جمله دلایلی است که برای این انتخاب عنوان شده است.

وی افزود: انجام فعالیت های علمی - پژوهشی برای بازدید کنندگان از سوی اعضای انجمن های علمی دانشجویی و ارائه کارهای هنری توسط دانشجویان مرکز ثامن الححج(ع) از دیگر فعالیت هایی است که در نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی توسط دانشگاه فرهنگیان استان ارائه گردید.

گفتنی است نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از 12 تا 15 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های مشهد دایر بود و غرفه دانشگاه فرهنگیان در این نمایشگاه مورد توجه عموم مردم و بسیاری از مقامات استان از جمله معاون استاندار، فرماندار مشهد، رییس شورای شهر، رییس دانشگاه آزاد و برخی از روسای دانشگاه ها و مراکز علمی و حوزوی استان قرار گرفت.


نظرات کاربران