پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی:
مستندسازی جزء مهمی از وظایف هر حوزه شغلی است

صبح امروز، دوشنبه 12 آذر 97، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی در جلسه شورای مدیریت امور پردیس های خراسان رضوی گفت: مستندسازی جزئی از وظایف هر حوزه شغلی است.

به گزارش روابط عمومی، رمضان نیری در این جلسه که به منظور تبیین شاخص های ارزیابی رهنامه 40 ماده ای ریاست دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب خاطرنشان ساخت: همه حوزه ها باید نسبت به مستندسازی و تشریح فعالیت های انجام شده خود اهتمام داشته باشند.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به روز دانشجو بر اهمیت نکوداشت باشکوه این روز تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه راهبرد های مناسب اتخاذ شود.

نیری ادامه داد: لازم است همه پردیس ها و مراکز تابعه در چهارچوب نامه ابلاغی سازمان مرکزی در این باره، تلاش کنند برنامه های این روز به نحو مطلوبی برگزار شود.

وی افزود: علاوه بر موارد پیشنهادی سازمان مرکزی، برنامه های ابتکاری مراکز نیز می تواند به برگزاری هرچه باشکوه تر این مناسبت کمک کند.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت برنامه های هفته پژوهش گفت: حضور باشکوه دانشگاه فرهنگیان در نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید تلاش کنند این رویداد و سایر رویداهای هفته پژوهش به نحو شایسته ای برگزار گردد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مدیران گروه های درسی گفت: این انتخابات باید به شکلی شفاف، وزین و در شأن دانشگاه فرهنگیان و استادان آن انجام شود.

نیری با بیان این که هم اکنون همه مرکز آموزشی در نیمه فعالیت های نیم سال اول سال تحصیلی می باشند از مدیران این مراکز خواست نسبت به تجزیه و تحلیل فرایندهای آموزشی به منظور رفع اشکالات و تقویت نقاط قوت اقدام نمایند.

در این جلسه سایر اعضاء نیز به بیان دیدگاه های خود در رابطه با موضوعات مرتبط با دستور کار جلسه پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.


نظرات کاربران