پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه بررسی ضرورت و نحوه استقرار میز خدمت در دانشگاه فرهنگیان

بعد از ظهر امروز، شنبه 12 آبان 96 جلسه بررسی ضرورت و نحوه استقرار میز خدمت در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پردیس شهید بهشتی در این جلسه، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان، با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: از لحاظ مقررات همه ما موظف هستیم در مهلت مقرر پاسخ گوی درخواست  مراجعان باشیم.

دکتر سیدجمال وزیری با بیان این که مخاطبان دانشگاه شامل سه دسته دانشجویان و دانش آموختگان، استادان و کارکنان می باشند، گفت: تلاش شده است که کلیه خدمات بر مبنای سیاست ها و بر نامه های دولت الکترونیک از طریق سامانه ها و پورتال های دانشجویی انجام شد.

در این جلسه دکتر مهناز بزمی، سرپرست پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد نیز اظهار داشت: با توجه به گستردگی شرح وظایف و تخصصی بودن فعالیت های  هر یک از معاونان دانشگاه فرهنگیان، در این دانشگاه عملاً امکان پاسخگویی مراجعان یک معاونت، توسط معاونان یا کارشناسان دیگر امکان پذیر نیست.

دکتر میرشجاعیان، سرپرست مرکز آموزش عالی ثامن الحجج(ع) نیز با اشاره به این که هدف از استقرار میز خدمت تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی وی است، گفت: این کار باید در پیشانی و ورودی مراکز پیش بینی و انجام شود.

در ادامه جلسه سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان مواردی مانند طراحی نمودار گردش کار بخش های مختلف برای نصب در مراکز اداری و درج درسایت، تهیه گزارشی از خدمات الکترونیکی دانشگاه، نصب تابلوهای راهنما و تدوین منشور خدمت کارکنان به تصویب رسید