پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

مراسم بزرگداشت مقام معلم

باسمه تعالی

 

   به مناسبت بزرگداشت مقام معلم ساعت 8:30 صبح روز شنبه 13/2/93 حضرت حجت الاسلام دکتر حسین زاده بحرینی نماینده محترم مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جمع اساتید حضور یافت و ضمن خسته نباشید ایام را به استادان دانشگاه فرهنگیان تبریک عرض نمودند . سپس ایشان در جمع دانشجو معلمان در همایش اقتصاد مقاومتی و رسالتی دانشجویی پردیس شهید بهشتی حضور یافتند . در آغاز ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) ایام بزرگداشت مقام معلم را به دانشجویان تبریک گفتند و از تلاش خالصانه همه اساتید و معلمین ، به ویژه معلمان شهید که درس ایثار و اخلاص را به جامعه آموختند تشکر کردند .نماینده محترم مشهد در بخش دیگر از سخنانش دانشجو معلمان را به خوب درس خواندن ، مهارت آموزی و اماده شدن برای تربیت نسل آینده توصیه نمودند .

جناب آقای دکتر بحرینی در بخش دیگر سخنرانی به اقتصاد مقاومتی پرداختند و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی را یک تکلیف شرعی و قانونی برای خود و دانشجویان و اساتید دانستند .

حضرت حجت الاسلام دکتر بحرینی در بخش پایانی به بهره وری و شاخص شدت انرژی در کشورهای مختلف پرداختند . و سپس با کمک آیه 112 سوره نخل ، به نقش وظیفه مردم و مسئولان در اقتصاد مقاومتی اشاراتی داشتند و فرمودند باید معنا اقتصاد مقاومتی را بفهمیم و نخبگان را در این زمینه حساس کنیم و اقتصاد مقاومتی را به گفتمان تبدیل کنیم.

ایشان فرمودن ما اسراف در تولید و بهره وری پایین داریم . اقتصاد ما نیاز به تحول جدی دارد و عمده این تحول در بهره وری درست می باشد . رسالت دانشجو در این قضیه ، تبدیل اقتصاد مقاومتی به یک حساسیت و مطالبه عمومی است . در این زمینه باید زیاد کار کرد و باید آنرا به یک عزم ملی تبدیل نمائیم .


نظرات کاربران