پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری نهمین جلسه کافه کتاب پردیس شهید بهشتی

صبح امروز 23 بهمن 96، نهمین جلسه کافه کتاب در سالن ساختمان اداری آموزشی پردیس شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه که در ادامه سلسله نشست های کافه کتاب این پردیس برگزار گردید، حمیده آراسته، از کارکنان پردیس شهید بهشتی به معرفی کتاب خود با عنوان نقد اجتماعی مصیبت نامه عطار و مثنوی معنوی پرداخت.

در این جلسه دکتر سیدحسین مجتبوی، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی،  ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن از کلیه استادان، کارکنان و دانشجویانی که با احساس مسئولیت در این حماسه شکوهمند حضور داشتند، تقدیر و سپاسگزاری کرد.

دکتر مجتبوی با قدردانی از برگزارکنندگان برنامه کافه کتاب، کتاب را مانند گل خوشبویی دانست که همه باید از رایحه آن بهره مند شوند.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با بیان این که باید حمایت جدی از استادان وکارکنان مؤلف صورت پذیرد از مدیریت امور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی خواست با تدوین برنامه هایی زمینه تشویق استادان وکارکنان به تألیف کتاب و حمایت از ایشان را فراهم آورد.

در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر مدیریت امور استانی دانشگاه فرهنگیان از حمیده آراسته مؤلف کتاب نقد اجتماعی مصیبت نامه عطار و مثنوی معنوی قدردانی شد.


نظرات کاربران