پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه توجیهی تبیینی دانشجومعلمان ورودی 1399

عصر دیروز، یکشنبه 22 آبان 1401 جلسه توجیهی تبیینی دانشجومعلمان ورودی 1399 پردیس شهید بهشتی در تالار ابن هیثم این پردیس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی ابراز امیدواری کرد برنامه ریزی هایی انجام شود تا زمینه علاقمندی هرچه بیشتر دانشجومعلمان را به کتاب فراهم آورد.

محمدرضا دیمه کار به بیماری کرونا و تعطیلی فعالیت های آموزشی حضوری در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت دانشگاه بی روح بود چرا که نشاط و شادابی دانشگاه به حضور شما دانشجویان بستگی دارد و فضای دانشگاه بدون شما معنا ندارد.

وی افزود: در سال های گذشته، با توجه به نیازهای آموزش و پرورش ظرفیت پذیرش دانشگاه برای پذیرش دانشجو بسیار افزایش پیدا کرد در حالی که در این مدت فعالیت های زیر ساخته خوبی انجام نشد و دانشگاه آنچنان که باید و شاید برای پذیرایی از دانشجویان آماده نگردید.

دیمه کار افزود: در چند ماه گذشته تمام تلاش ما این بوده است که فضای خوبی برای حضور و تحصیل دانشجویان فراهم آوریم.

وی افزود: اگرچه در حال حاضر شرایط دانشگاه شرایط آرمانی نیست اما کوشش می کنیم به سمت شرایط مطلوب حرکت کنیم.

دیمه کار با بیان این که "بسیاری از معضلاتی که در جامعه با آن روبرو هستیم نتیجه جهل و نادانی است"، اظهار داشت: شما دانشجومعلمان افسران مبارزه با این نادانی هستید و باید خودتان را برای این رسالت بزرگ قوی کنید و لازمه این امر تفکر، تعقل و تدین است.

در ادامه این جلسه دکتر سیدمسعود عمرانی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و دکتر بهنام عباسی اول، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی به معرفی حوزه های مدیریتی پرسنل زیرمجموعه خود پرداختند.


نظرات کاربران