پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

دیدار اعضای هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان با آیت الله سیدان

روز پنجشبنه 23 آبان 98، اعضای هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در بیت آیت الله سیدجعفر سیدان، از علمای حوزه علمیه مشهد، حضور یافتند و با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی در این دیدار، آیت الله سیدان با بیان این که مسئولان هر جامعه ای فرهیختگان ان جامعه هستند، اظهار داشت: پیش از آن که انسان بخواهد به تربیت دیگران بپردازد باید بر روی تربیت خود کار کند و هیچ مسأله ای مهم تر از تربیت خود نیست.

آیت الله سیدان ادامه داد: پیامبر(ص) مسلمانان را توصیه می فرمودند که وقت خود را به چهار بخش تقسیم کنند که یکی از این بخش ها باید به عبادت و بخشی دیگر به تعامل و ارتباط با دوستان ومعاشران اختصاص یابد.

وی از کار برای امرار معاش به «عزت» تعبیر کرد و گفت: انسان باید در بخش دیگری از اوقات خود به کار بپردازد و در بخش چهارم از وقت خود لذات حلال که خدا برای او قرار داده است استفاده کند.

آیت الله سیدان کار تعلیم و تربیت را یک کار اساسی و ریشه ای توصیف کرد و از متولیان این امر خواست در این کار استمرار و جدیت به خرج دهند.

در این دیدار دکتر مهدی احمدی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان نیز ضمن تبیین اهداف و سیاست های دانشگاه فرهنگیان و بنیاد خیرین حامی آن، مباحث مبسوطی راجع به موضوعات مذکور بیان نمود.

این دیدار به اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله سیدان پایان یافت.


نظرات کاربران