پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

آغاز جشنواره ورزش های بومی محلی به مناسبت هفته تربیت بدنی

عصر امروز، یکشنبه 28 مهر 98، جشنواره ورزش های بومی محلی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در پردیس شهید بهشتی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا صفرنژاد کارشناس امور دانشجویی و تربیت بدنی پردیس شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به صورت رقابتی با هدف توسعه و ترویج ورزش های بومی محلی و ارتقاء سطح نشاط دانشجویان در چهار رشته هفت سنگ مهارتی، الاختر، دوی استقامت و شوت هدفمند برنامه ریزی و اجرا می گردد.

وی افزود: این مسابقات به همت کارشناسی تربیت بدنی، گروه آموزشی تربیت بدنی و کارگروه ورزش و تربیت بدنی شورای صنفی دانشجویی پردیس شهید بهشتی مشهد درحال برگزاری است.

صفرنژاد با قدردانی از علی بیات مسئول کارگروه تربیت بدنی شورای صنفی و امیرمحمد مطلوب نماینده کارشناسی تربیت بدنی پردیس شهید بهشتی بیان کرد: کلیه امور مربوط به داوری مسابقات این جشنواره توسط تیم های دانشجویی انجام می گردد.

وی در پایان گفت: در اولین روز این مسابقات 26 دانشجو در رشته الاختر و 35 دانشجو در رشته هفت سنگ مهارتی به رقابت پرداختند که در پایان بصیرماهری، طاها دوجی و امیرحسین بارونی در رشته الاختر، و جواد حسین آبادی، علی بیات ترک و مصطفی شهیدی در رشته هفت سنگ مهارتی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.


نظرات کاربران