پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

در جلسه تقدیر از زحمات کارکنان حوزه معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی عنوان شد:

آشنایی زدایی از رویه های آشنا برای بهبود فعالیت های شغلی

صبح امروز، چهارشنبه 17 مهر 98 جلسه قدردانی از زحمات کارکنان حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، سیدکمال الدین حسینی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس شهید بهشتی با بیان این که نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر مجموعه ای است، از تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر کلیه کارکنان آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری قدردانی کرد.

حسینی با اشاره به این که گاهی اوقات رویه های شغلی برای کارکنان عادی و یا به عبارتی آشنا می شود، تأکید کرد لازم است بعضی وقت ها از رویه ها و کارهای عادی و آشنای خود آشنایی زدایی کنیم.

وی در تشریح این امر گفت: برخی مواقع ممکن است یک وضعیت بهترین وضعیت ممکن نباشد و بتوان جایگزین های بهتری برای آن انتخاب کرد، اما به دلیل این که به آن حالت یا رویه خو گرفته ایم و برایمان عادی شده است به فکر بهتر کردن آن نیستیم، از این رو لازم است هر از گاهی به عنوان یک فرد غریبه و تازه وارد به اتاق کار خود و فعالیت های شغلی خویش نگاه کنیم وبینیم چه نقطه ضعف هایی وجود دارد و چه چیزهایی را می توان تغییر داد و اصلاح کرد.

در پایان این جلسه با اهدای هدیه و اعطای لوح تقدیر از مسئولان و کارشناسان حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری قدردانی شد.


نظرات کاربران