پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان:
معلم مهارتی صرفاً در کلاس درس تربیت نمی شود

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در آیین پایانی مسابقات قرآنی بیست و نهمین جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: معلم مهارتی صرفاً در کلاس درس تربیت نمی شود.

دکتر علی محمدی افزود: شرکت در جشنواره های فرهنگی اجتماعی یکی از راه های تربیت معلم مهارتی است.

دکتر محمدی با بیان این که جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در 41 رشته مختلف برگزار می شود، اظهار داشت: این امر بدان معنا است که این جشنواره تمام ذائقه های دانشجومعلمان را پوشش می دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که دانشگاه در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گرفته، به برخی از موفقیت هایی که در یک سال گذشته در این دانشگاه حاصل شده اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول در جشنواره قرآن، ارتقاء کمی و کیفی تشکل های دانشجویی، افزایش اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی و حضور پررنگ تر در راهپیمایی اربعین از جمله این موفقیت ها است.

دکتر محمدی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که: "خروجی دانشگاه فرهنگیان باید منجر به تربیت دینی و قرآنی شود"، گفت: ما باید فضا را به سوی تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ببریم.

وی تأکید کرد: وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان در حوزه فرهنگی و تربیتی و ارزش های فرهنگی آن است.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که "کشور اکنون در یک جنگ اقتصادی است"، گفت: ما باید رویه ها و روش ها را به گونه ای تغییر دهیم که، با وجود این جنگ اقتصادی، فعالیت های فرهنگی نه تنها متوقف نشود، بلکه با سرعت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی از دانشجومعلمان شرکت کننده در مسابقات خواست پس از بازگشت به مراکز و پردیس های خود تلاش کنند الگوهای عملی قرآنی باشند.

گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان صبح امروز دوشنبه 17 تیر 98، در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.


نظرات کاربران