پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

دیدار مدیر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان

عصر دیروز، سه شنبه 7 خرداد 98، مدیر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان دیدار و در رابطه با مسائل عمرانی مراکز و پردیس های استان گفتگو کرد.

در این جلسه که با محوریت تکمیل پروژه سرای دانشجویی کوثر برگزار شد، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، به تشریح شرایط سراهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان پرداخت و گفت: ما در بخش سراهای دانشجویی برادران شرایط بهتری داریم، اما در بخش خواهران با مشکلاتی روبرو هستیم.

 رمضان نیری با بیان این که با تلاش هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان، کوشش شده است از فضاهای رفاهی و آموزشی موجود استفاده حداکثری به عمل آید، خواستار حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سازمان نوسازی مدارس برای اتمام پروژه سرای دانشجویی کوثر پردیس شهید هاشمی نژاد شد.

در این دیدار رضا جمشیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی تأکید کرد این سازمان از تکمیل پروژه سرای دانشجویی کوثر حمایت می کند.

همچنین جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز گفت: تمام تلاش این سازمان بر این است که پروژه مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل شود و به بهره برداری برسد.   


نظرات کاربران