پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری نشست صمیمی مدیر امور پردیس های استان با دانشجومعلمان سرای دانشجویی 17 شهریور

عصر روز یکشنبه، 29 اردیبهشت 98، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این مدیریت در نشست صمیمی با دانشجومعلمان ساکن سرای دانشجویی 17 شهریور پردیس شهید بهشتی مشهد شرکت کردند و به پرسش های آنان پاسخ گفتند.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به زندگی خوابگاهی دانشجویان گفت: این نوع زندگی فرصت های زیادی برای رشد اجتماعی و فردی در اختیار شما قرار می دهد، که باید قدر آن را بدانید و با بهره گیری از آن برای تعالی علمی و فرهنگی خود تلاش کنید.

رمضان نیری دانشجومعلمان را به آرمان خواهی، واقعیت نگری و داشتن هدف های بلند توصیه کرد و گفت: پذیرش واقعیات به معنای تحمل شرایط نیست، زیرا واژه تحمل حس بدی در افراد ایجاد می کند.

وی توضیح داد: پذیرش یک انتخاب است و ما باید قبول کنیم که دانشگاه فرهنگیان همان مراکز تربیت معلم پیشین هستند، بنابراین همه باید با تلاش و همدلی بکوشیم تغییرات مثبتی در آن ایجاد نماییم تا آن را به یک دانشگاه با شرایط و امکانات خوب تبدیل کنیم.

گفتنی است در این نشست صمیمی، معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و برخی دیگر از مسئولان مدیریت امور پردیس های استان و پردیس شهید بهشتی نیز حضور داشتند و دانشجویان پرسش ها و دغدغه های خود را با آنان در میان گذاشتند.


نظرات کاربران