پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

بازسازی زمین چمن ورزشی پردیس شهید بهشتی

در راستای اجرایی کردن مصوبات شورای ورزش و تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، زمین چمن ورزشی پردیس شهید بهشتی مشهد مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی، علیرضا صفرنژاد، کارشناس تربیت بدنی پردیس شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب زمین ورزشی چمن پردیس و با عنایت به حمایت های مجدانه مدیریت امور پردیس های استان و معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه، مرمت زمین چمن در دستور کار قرار گرفت و این کار با استفاده از توان داخلی کارکنان پردیس به انجام رسید.

صفرنژاد با ذکر این که برای بازسازی زمین چمن، با دستور دکتر وزیری، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی، رویکرد اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت این امر با کمترین هزینه ممکن به نحو مطلوبی انجام گردید.

وی ادامه داد: با توجه به این که بازسازی زمین چمن، جهت رسیدن به نتیجه مطلوب دست کم به دو ماه استراحت نیاز دارد، ضرورت  حمایت و لزوم همکاری کلیه کارکنان و دانشجویان به ویژه سرپرستان محترم سراهای دانشجویی در ساعات غیر آموزشی جهت مراقبت از زمین و عدم استفاده از آن احساس می شود، که امیدواریم با همکاری همه عزیزان این امر به خوبی به سرانجام برسد.  


نظرات کاربران