پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی:
همه فعالیت های حوزه پشتیبانی در جهت ارتقاء کیفیت آموزش است

معاون توسعه منابع امور پردیس های خراسان رضوی در جلسه شورای اداری پردیس شهید بهشتی مشهد گفت: همه فعالیت های حوزه پشتیبانی در جهت ارتقاء کیفیت آموزش است.

دکتر جمال وزیری محبوب با تأکید بر این که حاصل تمام تلاش های استادان و همکاران حوزه آموزش در امتحانات نمود پیدا می کند، اظهار داشت: اگر دانشجویان امتحانات را با خاطره خوبی به پایان برسانند قطعاً با انرژی بیشتری نیم سال بعدی را آغاز خواهند کرد.

دکتر وزیری با بیان این که برگزاری امتحانات، کاری گروهی است، از همه همکاران بخش های مختلف خواست نهایت همکاری را در انجام این امر مهم با حوزه آموزش و امتحانات داشته باشند. وی اعلام کرد: در پایان امتحانات از همکاران فعال در این عرصه تقدیر خواهد شد.

معاون توسعه منابع امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به برخی تلاش هایی که برای افزایش رفاه کارکنان انجام شده است، گفت: عقد تفاهم نامه با بانک مهر اقتصاد، بانک قرض الحسنه رسالت و پست بانک برای ارائه تسهیلات به کارکنان از جمله این تلاش ها است.

وی با تبیین وضعیت اقتصادی موجود جامعه اظهار داشت: در شرایطی که کشور ما با فشارهای اقتصادی روبرو است ما باید تمام تلاشمان را برای اجرای سیاست های انقباضی، صرفه جویی و ارتقاء بهره وری انجام دهیم.

وزیری بر اهمیت احساس تعلق سازمانی تأکید کرد و گفت: اگر بکوشیم در کار خود همه چیز را از آن خویش بدانیم، نهایت تلاش را در جهت افزایش بهره وری خواهیم داشت.

وی با اشاره به رهنامه 40 ماده ای ریاست دانشگاه، از کلیه کارکنان خواست با مستندسازی بخش ها و شاخص هایی که به آنان واگذار شده، در زمان مقرر گزارش رهنامه 40 ماده ای را ارائه دهند.

گفتنی است جلسه شورای اداری پردیس شهید بهشتی مشهد، عصر امروز، سه شنبه 18 دی 97، در تالار امام رضا(ع) پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.


نظرات کاربران