پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

برگزاری جلسه برنامه ریزی و تمهید مقدمات برگزاری مراسم هفته پژوهش

صبح روز شنبه 3 آذر 97، جلسه برنامه ریزی و تمهید مقدمات مراسم هفته پژوهش در محل دفتر مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه، سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با تأکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش از همه کارکنان و کارشناسان خواست جهت برگزاری مطلوب برنامه های هفته پژوهش با اداره پژوهش و برنامه ریزی مدیریت امور پردیس های استان همکاری لازم را داشته باشند.

رمضان نیری با اشاره به اهمیت فعالیت های دانشجویی گفت: در برگزاری مراسم هفته پژوهش باید نقش محوری بر عهده انجمن های علمی دانشجویی باشد.

در این جلسه حمیدرضا حافظیان، مسئول اداره پژوهش و برنامه ریزی مدیریت امور پردیس های استان نیز با اشاره به برگزاری مطلوب برنامه های هفته پژوهش در سال گذشته و کسب مقام اول پژوهش توسط دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، اظهار داشت: امسال نیز با مساعدت سرپرست و معاونان امور پردیس های استان، شرایط خوبی برای برگزاری هفته پژوهش فراهم شده است؛ و امیدواریم بتوانیم به مانند سال گذشته برنامه های پرباری را اجرا نماییم.

گفتنی است شرکت در نمایشگاه استانی پژوهش، فناوری و فن بازار از 12 تا 15 آذر، برگزاری 12 پنل علمی، برگزاری یک میز گرد و  شش کارگاه دانشجویی، برگزاری یک کرسی علمی ترویجی و تجلیل از پژوهشگران برتر استانی از جمله برنامه های اعلام شدة دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برای هفته پژوهش 1397 می باشد.


نظرات کاربران