پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی:
رشد و بالندگی دانشجویان به صرف حضور در کلاس درس میسر نمی شود

معاون آموزشی، پژوهشی وفرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در آغاز اولین کارگاه آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید گفت: رشد و بالندگی دانشجویان با صرف حضور در کلاس درس میسر نمی شود.

سیدکمال الدین حسینی در این جلسه که عصر روز شنبه 26 آبان 97 در سالن امام رضا(ع) پردیس شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: بر اساس نتایج پزوهش های انجام شده بر روی علل موفقیت پنجاه شرکت دانش بنیان موفق در استان خراسان رضوی، مدیران این شرکت ها یا در نظام استاد وشاگردی فعال بوده اند، یا در هنرستان ها تحصیل کرده اند و یا در دوران دانشجویی در فعالیت های فوق برنامه شرکت فعال داشته اند.

حسینی با اشاره به اهمیت دانش ریاضی گفت: مشاهدات نشان می دهد اکثر افرادی که در رشته های علوم انسانی، مانند جامعه شناسی به موفقیت رسیده اند، از تحصیلات پایه ریاضی برخوردار بوده اند. وی ریاضی و فلسفه را به عنوان دو بال پیشرفت و تعالی انسان در مسیر حرکت علمی توصیف کرد.

در ادامه این جلسه دکتر محمدجواد جوامع، استاد پیشکسوت ریاضی و مهدی رحمانی، استاد ریاضی دانشگاه فرهنگیان به بیان مطالبی با محوریت اضطراب دردرس ریاضی و مؤلفه های نقد کتاب های نونگاشت ریاضی پرداختند.

گفتنی است این برنامه به همت انجمن علمی دانشجویی ریاضی پردیس شهید بهشتی و با همکاری انجمن علمی ریاضی پردیس شهید هاشمی نژاد برگزار شد.


نظرات کاربران