پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

دانشجوی برگزیده جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور:
مهمترین دستاورد مسابقات قرآنی، انس بیشتر با قرآن، آشنایی با سیره معصومین(ع) و تقویت خودباوری شرکت کنندگان است

دانشجوی پردیس شهید بهشتی مشهد که در رشته کتبی «سبک زندگی ایرانی،اسلامی» سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت موفق به کسب رتبه اول شده است، گفت: مهمترین دستاور شرکت در مسابقات قرآنی، انس بیشتر با قرآن، آشنایی با سیره معصومین(ع) و تقویت خودباوری شرکت کنندگان است.

هادی روانان، در گفتگو با روابط عمومی با بیان این مطلب، انگیزه خود را از شرکت در این مسابقات، قرار گرفتن در فضایی معنوی و آشنایی با چهره های قرآنی عنوان کرد و گفت: همین که افراد در فضای معنوی چنین جشنواره هایی قرار بگیرند باعث می شود به خود رجوع کنند و خودباوری ایشان تقویت شود.

روانان افزود: شرکت در این جشنواره باعث شد ارتباط من با برخی دانشجویان دانشگاه های دیگر که در زمینه قرآن فعال هستند برقرار شود و از این نظر این جشنواره برای من فرصتی مغتنم بود.

نفر اول رشته «سبک زندگی ایرانی، اسلامی» سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت، با بیان این که انس با قرآن می تواند همه ابعاد زندگی انسان را متحول کند، گفت: اگر انسان ها قرآن را سرمشق خود قرار دهند موفقیتشان در تمام جنبه های زندگی بیشتر خواهد شد.

روانان با قدردانی از زحمات پدرو مادر خود گفت: آن ها در تمام لحظات زندگی من انگیزه بخش بوده اند و حتی حضور من در دانشگاه فرهنگیان مرهون تشویق و تلاش ایشان است. وی افزود همه کوشش من در زندگی این است که باعث افتخار و آرامش والدینم باشم.

وی از زحمات مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان به ویژه، غلامرضا باوجدان، مسئول اداره فرهنگی اجتماعی مدیریت امور پردیس های خراسان رضوی تشکر کرد و گفت: اگر کمک ها و همکاری های ایشان نبود کسب رتبه اول در مسابقات ملی برای من به راحتی امکان پذیر نبود.

گفتنی است سی وسومین جشنواره ملی قرآن وعترت دانشجویان سراسر کشور از 25 تا 28 آبان ماه جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد و هادی روانان دانشجوی رشته الهیات و معارف اسلامی پردیس شهید بهشتی، بخش معارفی این مسابقات در رشته کتبی سبک زندگی ایرانی اسلامی، موفق به کسب رتبه اول گردید.


نظرات کاربران