پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

توسط مسئول هوشمندسازی پردیس شهید بهشتی تشریح شد:
اقدامات انجام شده در زمینه به سازی و به روزرسانی تجهیزات رایانه ای پردیس شهید بهشتی

کارشناس مسئول هوشمندسازی پردیس شهید بهشتی، اهم اقدامات انجام شده در زمینه ی به سازی و به روز رسانی تجهیزات آموزشی رایانه ای در این پردیس را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی، سیدرضا دیانت با بیان این که کلیه 48 کلاس پردیس شهید بهشتی مجهز به پنل ارتباطی دیتاپرژکتور شده اند، توضیح داد این پنل ها دارای ورودی VGA  و HDMI هستند و ارتباط دستگاه های رایانه ای را تسهیل می کنند.

وی افزود تعویض 11 دیتاپرژکتور با دستگاه های نو و افزایش پوشش اینترنت بی سیم پردیس نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه هوشمندسازی است.

دیانت با اعلام این که مقدمات راه اندازی استودیوی تولید محتوای الکترونیک فراهم شده است گفت: دو دستگاه میکسر جداگانه صوت و تصویر، دو دوربین حرفه ای، یک میکروفن استودیویی ویک میکروفن HF از جمله تجهیزاتی است که تا کنون برای راه اندازی این استودیو خریداری شده است.

وی اظهار داشت تا کنون بیش از 2 میلیارد ریال برای به سازی امکانات حوزه هوشمند سازی هزینه شده است.

دیانت با بیان این که در نظر است نمایندگان تکنولوژی از میان دانشجویان کلاس ها انتخاب شود، گفت: تلاش می شود این افراد با برگزاری دوره های ارتقاء دانش فناوری، به توانمندی های لازم در این زمینه دست یابند به گونه ای پس از پایان تحصیلات به معلمانی با سواد فناورانه بالا تبدیل شوند.    


نظرات کاربران