پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور:
دانشگاه فرهنگیان باعث کاهش التهاب اشتغال در جامعه شده است

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: ما به تمام بازنشسته هایی که کمک نیاز داشته باشند بدون چشم داشت کمک می کنیم اما باید به گونه ای باشد که به دیگران ظلم نشود.
به گزارش روابط عمومی پردیس شهید بهشتی به نقل از پایگاه اینترنتی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، دکتر  علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور در جلسه آموزشی و هم اندیشی عاملان مالی و امنای اموال دانشگاه فرهنگیان کشور که عصر روز چهارشنبه 25 مهر 97،  در سالن کنفراس پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد؛ اظهار داشت: یکی از اشکالاتی که ما داریم این است که موارد و مطالب مهم را به حافظه می سپاریم در حالی که باید اطلاعات را مکتوب کنیم.
وی با بیان اینکه باید در ماموریت ها، معوقه ها و پرداختی های حق ماموریت ها باید دقت شود، ادامه داد: تلاش می کنیم که یک سازمان سالم و پاسخگو داشته باشبم
دکتر خاکی از تغییر در رویکردها خبر داد و این اتفاق را به واسطه تغییر در پیش زمینه ها عملی دانست و گفت: یکی از وظایف ما که رسالت پیامبران هم بوده است دوری از ظلم شدن به افراد است؛ البته این مهم کار مدیران ما بوده و جزو تعهدات مدیران است.
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: ما به تمام بازنشسته هایی که کمک نیاز داشته باشند بدون چشم داشت کمک می کنیم اما باید به گونه ای باشد که به دیگران ظلم نشود.

دکتر خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان باعث کاهش التهاب اشتغال در جامعه شده است.

وی افزود: باتوجه به سرانه دانشجو در کشور و هزینه های جاری دانشگاه، کاهش 50درصدی بودجه در کل کشور داریم و در صورتی که 100درصد بودجه را به دانشگاه بدهند با 70 درصد کاهش اعتبار در دانشگاه مواجه هستیم.
وی خطاب به عاملان مالی و امنای اموال دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: از شما انتظار می رود در راستای اصلاح ساختاری، پذیرفتن مسئولیت های واگذار شده، کنترل حساب ها، ثبت صحیح منابع و هزینه ها، اقدام صادقانه در گزارش ها، استفاده بودجه ها و تبعیت از قانون در امور در قسمت مشخص شده تلاش کنید.


نظرات کاربران