پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

توسط مسئول امور اداری و استخدامی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام شد:
کسر 45 درصد از حقوق دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بر اساس قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد

عصر دیروز کارشناس مسئول امور اداری و استخدامی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در جلسه توجیهی تبیینی دانشجومعلمان نوورود پردیس شهید بهشتی گفت: کسر 45 درصد از حقوق دانشجومعلمان قانونی است و بر اساس قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی پردیس شهید بهشتی، در این جلسه، سیدمحمدرضا زهرایی با بیان این که از لحظه آغاز به تحصیل دانشجومعلمان به ایشان حقوق تعلق می گیرد گفت: چهار سال مدت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نیز به عنوان سنوات خدمت محاسبه می گردد.

زهرایی با اشاره به این که ادامه تحصیل دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در رشته های مرتبط با دوره قبلی و مورد نیاز آموزش و پرورش، مانعی ندارد اظهار داشت: به شرط اخذ فرم معلم در ابتدای آغاز به تحصیل در دوره جدید، مدرک تحصیلی دانش آموختگان حداکثر تا کارشناسی ارشد قابل اعمال است.

کارشناس مسئول امور اداری و استخدامی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که دانشجومعلمان به مدت 4 سال در استخدام آزمایشی وزارت آموزش و پرورش هستند، گفت: درصورت نظر مثبت اداره گزینش پس از این مدت حکم استخدام قطعی صادر خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: چنانچه دانشجومعلمان در این مدت از نظر نظم و انضباط، رعایت شئونات اسلامی و اداری، طرز رفتار و ... خارج از معیارهای شغل معلمی رفتار کنند، بنابر نظر اداره گزینش از استخدام وزارت آموزش و پرورش خارج خواهند شد، و حکم استخدام آزمایشی آنان لغو می گردد.

زهرایی تأکید کرد: عدم اعتیاد به هرگونه دخانیات و مواد مخدر، نداشتن هرگونه سابقه محکومیت جزایی مؤثر و شرکت در فعالیت های گروهی فرهنگی و اجتماعی از جمله مواردی است که توسط اداره گزینش مورد توجه قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد تغییر محل خدمت دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان گفت: دانش اموختگان این دانشگاه باید الزاماً در محلی که سهمیه خدمتی ایشان است به کارگیری شوند و تغییر محل خدمت در مواردی نادر به شرط نیاز مقصد و عدم نیاز مبدأ، با نظر اداره کل آموزش و پرورش استان امکان پذیر است.


نظرات کاربران