پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

با حضور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و سرپرست پردیس های خراسان رضوی
همایش تجارب کارورزی در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی برگزار شد

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی همایش تجارب کارورزی در خراسان شمالی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این همایش معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، ضمن خیر مقدم با اشاره به زوایای مغفول در حوزه فرهنگی  و" کارورزی فرهنگی"  گفت گمشده روزگار ما اخلاق است. وی افزود معلمان باید در اخلاق پیشتاز باشند و صفات خوب ونیکو از سیره پیامبران را درجامعه ساری وجاری نمایند تا پلشتی ها و رذایل در حوزه فرهنگ و جامعه ما رخت برکند.

دکتر صفرزاده به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجومعلمان اشاره کرد و همه معلمان آینده را به مطالعه نهج البلاغه حتی یک بار در زندگی و پرورش انسان هایی خدا ترس، مرگ اندیش، دغدغه مند وعامل پرورش توصیه کرد.

 در این مراسم همچنین رمضان نیری، سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، ضمن تأکید بر اهمیت بالای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان گفت معلمی "حرفه ای یاورانه" است و معلمان باید همانند یک مادر باید نقش آفرینی نمایند که چرا یک مادر در هر زمان و موقعیت نقش مادری را ایفاء می کند.

نیری اظهار داشت ما در جامعه به معلمان تحول آفرین، تحول خواه و تحول نگر نیاز داریم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تأکید کرد مهترین درس، درس کارورزی است که در برنامه های معلمی نقش اصلی و اعتقادی دارد.

در این جلسه مدیر کل اموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت سرلوحه معلمی و انسان ها، کتاب آسمانی است که برای همگان بشارت دهنده است.

وی یادآور شد ما باید تلاش کنیم معلمان اخلاق مدار پرورش دهیم تا شاهد نظم و انضباط در مدرسه باشیم.

پایان بخش مراسم حضور همه میهمانان در کنار مزار دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی بود و که حاضران با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

گفتنی است در این همایش  علمی - پژوهشی ، دکتر رئوفیان سرپرست مرکز آموزشی شهید دانشور نیشابور و دکتر حمیدرضا حافظیان مدیر اداره برنامه ریزی و امورپژوهشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز سرپرست دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی را همراهی می کردند.


نظرات کاربران