پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی

توسط مدیر گروه علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) اعلام شد:
امکان ارائه برخی از دروس رشته زیست شناسی به صورت انتخابی

مدیر گروه علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اعلام کرد: از نیم سال تحصیلی آینده علاوه بر دروس عمومی، برخی از دروس تخصصی رشته زیست شناسی نیز به صورت انتخابی به دانشجویان ارائه می شود.

دکتر حمیدرضا وطن پور با بیان این که دانشجویان می توانند دروس انتخابی را در یکی از زمان های تعیین شده با استاد مورد نظر خود انتخاب کنند، گفت: این امر در راستای تأکیدات معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه و به منظور اجرای مفاد منشور کیفیت و رعایت حقوق دانشجویان، برای نخستین بار در دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.

وی با اشاره به این که در نیمسال تحصیلی آینده دو عضو جدید هیأت علمی به گروه آموزشی علوم پایه (زیست شناسی و شیمی) خواهند پیوست، اظهار داشت: جذب نیروهای متخصص، باتجربه و کارآمد گامی مهم و مؤثر در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه و خدمتی بزرگ به آموزش و پرورش نسل آینده است.

مدیر گروه علوم پایه (شیمی و زیست شناسی) دانشگاه فرهنگیان استان افزود: برای دستیابی به اهداف سند تحول و توسعه همه جانبه کشور لازم است بین ذهنیات و دستان خود پلی مستحکم بسازیم تا بتوانیم به افکار خویش جامه عمل بپوشانیم، از این رو در پی استادانی هستیم که واجد این ویژگی ها باشند و بتوانند دانش آموزانی با این خصوصیات تربیت کنند.

دکتر وطن پور ادامه داد: با تکمیل اعضای هیأت علمی گروه آموزشی علوم پایه (زیست شناسی و شیمی)، این گروه شروع به انجام اقدامات لازم برای تأسیس دوره های کارشناسی ارشد کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: با گسترش تحصیلات تکمیلی زمینه انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه بیش از پیش فراهم خواهد شد. 


نظرات کاربران